Documents

Amb la voluntat de fer arribar el nostre missatge, des de l'assemblea local de la CUP hem elaborat aquest diari, on es presenten les línies mestres del nostre projecte polític per a Corbera i també les actuacions que hem realitzat des del govern de l'Ajuntament. S'han imprès 7.000 còpies que s'han repartit per tots els habitatges del municipi, amb la voluntat que tothom pugui conèixer quina és la proposta de la CUP. Al diari hi podreu trobar els projectes engegats a dins de l'Ajuntament i com volem donar-los un nou impuls a la propera legislatura. Esperem que us agradi!

Aquí teniu el programa electoral amb el què la CUP ens presentem a les eleccions municipals del 28 de maig de 2023. Ha estat un programa electoral elaborat de manera participativa, amb quatre assemblees obertes temàtiques, la darrera el 24 d'abril. Són moltes propostes aplicables per iniciar la transformació de Corbera des de les institucions i així ajudar al canvi de model social, econòmic i polític que necessitem. Més enllà de les persones que formen la llista, de les persones que han fet de regidores durant aquesta legislatura, la feina de la CUP es basa en el programa polític sortit de l'assemblea i on les propostes són possibles de baix cap a dalt.

Amb la voluntat de fer arribar el nostre missatge, des de l'assemblea local de la CUP hem elaborat aquest diari de campanya, on es presenten les línies mestres del nostre projecte polític per a Corbera i també les accions i actuacions que hem realitzat tant dins com fora de l'Ajuntament. S'han imprès 6.000 còpies que s'han repartit per tots els habitatges del municipi, amb la voluntat que tothom pugui conèixer quina és la proposta de la CUP. Al diari hi podreu trobar els projectes engegats a dins de l'Ajuntament, la feina feta des de l'oposició, l'explicació del procés de municipalització de l'escola bressol i el servei d'aigua potable o una entrevista a les tres regidores d'aquesta legislatura. Esperem que us agradi!

Aqui teniu el programa electoral amb el què la CUP ens presentem a les eleccions municipals del 26 de maig de 2019. Ha estat un programa electoral elaborat de manera participativa, amb 5 assemblees obertes temàtiques que han actualitzat el programa de 2015. Són moltes propostes aplicables per iniciar la transformació de Corbera des de les institucions i així ajudar al canvi de model social, econòmic i polític que necessitem. Més enllà de les persones que formen la llista, de les persones que han fet de regidores durant aquesta legislatura, la feina de la CUP es basa en el programa polític sortit de l'assemblea i on les propostes són possibles de baix cap a dalt.

El guio de la memòria del certamen Millorem Corbera.

Pàgines