3a Marxa de Torxes per la Independència

El proper dimecres 10 de setembre, des de la CUP organitzem per tercer any consecutiu la 3a marxa de Torxes per la Independència. El recorregut serà com el d'anys anteriors començant a les 22 hores des de la Plaça Bartomeu i Pere Selva de Corbera Alta (davant de Cal Joan) i transitant els principals carrers del poble fins arribar a la Plaça de la Independència (davant de la Biblioteca Municipal de Can Baró).

Sota el lema '300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència. Desobeim per Canviar-ho TOT' volem reivindicar un any més el dret a l'autodeterminació del poble català, en un any, on més enllà del simbolisme històric de la data, ens trobem en un moment on cal tota la mobilització del nostre poble per poder votar el 9N i que es respecti la decisió popular.

Enguany comptarem amb la presència dels grallers i amb un format similar al de l'any passat. Entenem que res millor que començar la diada que amb la marxa de torxes al nostre poble.