Acte de presentació del procés participatiu per les eleccions municipals de maig de 2015

El proper 27 de setembre a les 18 hores a la Plaça del Mil.lenari,  la CUP de Corbera presentarà el procés participatiu per les eleccions municipals, que es celebraren el maig de l'any entrant. Aquest acte també vol ser el punt de partida de la precampanya per a les eleccions municipals on la CUP compareixerà per primera vegada. En l'acte hi intervindrà l'Anna Gavaldà, alcaldessa de Sant Pere de Ribes (Garraf) per la UM9-CUP, que ens explicarà l'experiència municipalista d'un poble on ha governat aquesta candidatura rupturista durant molts anys. Finalment hi intervindrà el cantautor kiwi, per amenitzar i donar cloenda a l'acte.

Des de la CUP entenem el procés participatiu del programa com una de les potes primordials de la nova manera de fer que volem portar a la institució municipal, on la democràcia directa sigui un acte de decisió i no només de participació.En l'acte es presentaran les diferents assemblees obertes temàtiques que es duran a terme durant els propers mesos per poder recollir totes les propostes transformadores dins de cada àmbit. A més, també es farà una petita presentació de la CUP i el perquè de la necessitat de presentar-se a les eleccions municipals. Finalment es presentarà el codi ètic que l'assemblea de la CUP ha elaborat per poder presentar-se a les eleccions municipals.

Així doncs, animem a tothom a venir i preguntar tot allò que vulgui saber de la CUP i a més també a participar del debat i de tot el procés de l'elaboració del programa.