Aprovades 3 mocions de la CUP en el ple de març

En el ple del 8 de març, des de la CUP vam presentar tres noves mocions que van tornar a ser aprovades, malgrat que hi hagués discrepàncies de vot dins de l'equip de govern. La primera va ser de suport a la ILP que des de l'assemblea groga s'ha presentat per tal que sigui debatuda al Parlament, amb la creació d'una nova llei catalana d'educació que tingui en compte la comunitat educativa. En segon lloc, es va aprovar una moció sobre la qualitat de l'aigua de l'aixeta a Corbera, per tal que es publiquin els anàlisis i denunciar la contaminació del riu Llobregat. Finalment es va aprovar la moció sobre accessibilitat, on el govern es compromet a començar a treballar per anar eliminant les barreres arquitectòniques i tirar endavant un pla on es millori l'accessibilitat a Corbera.

“La ILP, amb més de 95.000 signatures recollides demana una llei educativa sota els principis de democràcia, laïcitat, gratuïtat, coeducació, inclusió, no-discriminació i de qualitat”

“Publicar els anàlisis de l'aigua de l'aixeta i de les fonts naturals és fonamental, per informar a la població i denunciar les contínues contaminacions que rep el riu Llobregat”

“Malgrat les dificultats de l'orografia corberenca, des de la CUP entenem que hi ha moltes petites actuacions que es poden anar fent per millorar l'accessibilitat a Corbera”