Aquest dissabte 14 de març participa del Comitè de Campanya

El dissabte 14 de març a les 18 hores, a la sala polivalent de la Biblioteca Municipal, tindrà lloc la segona reunió del comitè de campanya. Aquest òrgan es va aprovar en la darrera assemblea oberta i vol servir per obrir a la participació de tot allò relacionat amb la campanya electoral de la CUP de cara a les eleccions del 24 de maig. En aquest comitè hi participa la pròpia militància de la CUP, les persones del Procés Constituent , el gruix de persones independents que han decidit anar a la llista i persones a títol individual que volen donar un cop de mà en la campanya de la CUP.

En aquesta segona reunió es tractaran diversos temes com el funcionament de l'òrgan, el calendari electoral, les diferents accions i actes que es duran a terme durant la campanya, el video electoral que s'està preparant o tot allò relacionat amb la difusió de la campanya.

Evidentment i com tot allò relacionat a la CUP, la participació de totes les persones que vulguin donar un cop de mà i proposar idees és cabdal en aquest projecte col.lectiu. Així es demostra en els diferents processos participatius que anem fent on cada cop anem sumant més gent, engrescada en el projecte i donant visions diferents, en aquest camí de construcció de la Unitat Popular.

Vine, participa i decideix!