Dissabte 14 de febrer aprovació del programa i de la llista electoral

El proper dissabte 14 de febrer tindrà lloc la darrera assemblea del procés participatiu que hem fet per elaborar el programa electoral, de cara a les eleccions municipals del 24 de maig. Com ja ve sent habitual l'assemblea serà a les 18 hores a la sala polivalent de la Biblioteca Municipal. En aquesta assemblea s'aprovarà tot el programa electoral i també la llista de la CUP Corbera de cara a les eleccions municipals. A més, es presentarà el comitè de campanya, obert a totes les persones que hi vulguin participar i que serà l'òrgan principal que regirà la feina institucional des del 14 de febrer fins al 24 de maig, data electoral.

Sota el nom Recuperem la Veu, la CUP Corbera hem fet 5 assemblees temàtiques on s'han debatut i aprovat més de 200 propostes electorals per portar a l'Ajuntament en cas que guanyi la nostra opció. Sota el prisma de la necessitat de revertir l'actual situació al nostre ajuntament, hem debatut sobre polítiques socials, territori i urbanisme, democràcia participativa, economia i cooperativisme i cohesió social. Unes 30 persones han aportat idees i debatut sobre cadascuna dels eixos temàtics.

Així doncs, des de la CUP hem començat la contesa electoral fent el programa de la única manera que sabem fer, amb la participació i la implicació de la gent que vol canviar d'arrel el nostre poble. Sens dubte una presentació de les intencions que volem dur a terme si guanyem les eleccions de maig. Aquest dissabte serà l'aprovació del programa i de la llista electoral i com sempre esteu totes convidades!