Dissabte 14 de juny xerrada sobre l'ensenyament públic de Corbera

El proper dissabte 14 de juny la CUP organitzem una xerrada sobre la situació de l'ensenyament públic a Corbera. A les 12 a la Plaça de Sant Antoni, participarà l'Esther Parran, presidenta de l'AMPA del Cau de la Guineu que ens explicarà la situació en la qual es troba actualment l'escola, on des de fa 6 anys, les promeses de la Generalitat i l'Ajuntament no es fan realitat i les mares i pares, han decidit des de fa mesos engegar una lluita constant.

També hi participarà la Mercè Anguera, mestra de l'escola Jaume Balmes, que ens explicarà la situació actual de l'educació pública de Corbera, on s'han retallat dues línies a P3 i on les retallades de mestres continuaran el curs vinent. La Mercè també ens explicarà com es viuen les retallades des de l'interior del professorat.

Finalment, l'Àlex Rosa ens parlar sobre la campanya a nivell de Països Catalans que ha engegat la CUP, sota el nom de Desconcertem els Països Catalans, amb un crítica directa al sistema dual on mentre les escoles públiques segueixen patint les retallades, les escoles concertades, segueixen rebent finançament milionaris per part de les administracions.

Us hi esperem a tothom!