Dissabte 18 d'octubre comencem l'elaboració del programa marc

El dissabte 18 d'octubre a les 18 hores a la Sala Polivalent de la Biblioteca municipal, se celebrarà la primera Assemblea Oberta per elaborar les propostes del programa electoral de la CUP de cara a les eleccions municipals de maig del 2015. Aquesta primera assemblea oberta versarà sobre polítiques socials, centrats en 4 blocs com són sanitat, educació, habitatge i immigració. L'assistència del major nombre de persones per debatre les propostes és molt important, ja que com més persones serem més enriquidor serà el programa. De totes maneres si no podeu venir, hem obert un bloc on podeu fer les vostres propostes dels diferents temes que es tractaran a les Assemblees obertes que hem preparat. Mica en mica s'aniran penjant els documents i les propostes, però vosaltres també hi podeu fer les vostres propostes que seran debatudes en les assemblees.També podeu participar enviant-nos un correu a [email protected] o mitjançant les xarxes socials de la CUP.

Entreu i participeu! http://recuperemlaveu.blogspot.com/

El procés

La CUP de Corbera engeguem el procés participatiu per decidir el programa electoral de cara a les eleccions del 24 de maig de 2015. Per la CUP, el programa és el nostre símbol d'identitat i també és la nostra carta de compromís vers la ciutadania, on es referma la nostra activitat política que volem desenvolupar dins de l'Ajuntament. Com no podia ser d'altra manera i sent la democràcia directa un dels trets característics de la Candidatura d'Unitat Popular, entenem que el debat i aprovació del programa ha de venir donat pel màxim de gent possible, que s'identifiqui amb els idearis de la Unitat Popular i de la lluita rupturista.

Les assemblees obertes que convoquem venen precedides per uns grups de treball on hi estan participant diverses persones, tan militants de la CUP com gent que ha volgut aportar el seu granet de sorra en un camp específic. Encara que hi hagi un treball previ, totes les persones interessades en qualsevol de les temàtiques que abordarem pot venir i proposar les seves idees, ja que entenem que és la millor manera per enriquir un programa que pretén transformar la vida social i política de Corbera.