Nou article sobre el Ple de l'Ajuntament del 28 de gener

En el nostre bloc d'actualitat municipal, hi trobareu el repàs que hem fet del darrer ple de l'Ajuntament. Hi destaquem el conflicte que segueix enfrontant la comunitat educativa del Cau de la Guineu amb el Departament d'Ensenyament per tal que es facin les obres adequades pel bon funcionament del centre. A més, l'alcaldessa i l'equip de govern estan desatenent les peticions de les mares i els pares de poder-se reunir i participar en primera persona en les reunions amb la Generalitat.

També destaquem la vergonyosa intervenció del regidor del PP Alfonso Olarte en la moció contrària a l'aprovació de la Llei de l'Avortament del govern espanyol. Entre d'altres coses, en un discurs amb reminiscències nacional-catolicistes va arribar a dir que 'la izquierda ha convertido el útero materno en el corredor de la muerte. El aborto no es un derecho es un crimen'.

Finalment denunciem l'incompliment de l'alcaldessa en no votar la proposta de la CUP per introduir en el nomenclàtor de Corbera la Plaça de la Independència.

Tota la informació la teniu aquí: http://cupcorberadellobregat.blogspot.com/2014/02/repas-del-ple-de-lajuntament-del-28-de.html

D'altra banda, també en el bloc ens fem ressò de la pujada del preu general de l'Autocorb, degut a la pujada de preus que es fa a l'ATM. Denunciem l'augment de preu des que l'Autocorb es va incorporar al sistema tarifari integrat, una bona notícia en principi però que ha suposat un 30% d'increment del bitllet senzill i de la T-10 en els darrers 5 anys.

Més informació en l'enllaç al bloc: http://cupcorberadellobregat.blogspot.com/2014/01/el-preu-de-lautocorb-sencareix-un-30-en.html