Què faries amb 150.000 euros anuals per Corbera?

Des de la CUP engeguem una campanya amb un triple supòsit, de denúncia dels sous dels polítics del nostre Ajuntament, amb la intenció de proposar el sou que a nosaltres ens semblaria adequat per la situació que tenim i amb la voluntat que amb aquests diners sobrants vosaltres penseu quines serien les prioritats per invertir a Corbera.

L'Ajuntament de Corbera es gasta cada any 300.000 euros en despeses per pagar els sous i les indemnitzacions dels polítics. Algunes d'aquestes resulten escandaloses, ja que per Junta de govern (que es celebra cada setmana), els regidors cobren entre 300 i 420 euros setmanals, per una reunió que acostuma a durar una hora. A més, aquests regidors estan sense dedicació i a part de cobrar aquest sou poden treballar a qualsevol altre lloc a jornada completa.

La nostra proposta de sou màxim per un regidor de la CUP seria el topall màxim de l'atur, que ronda els 1200 euros i els 1400 euros per una persona amb càrrega familiar. Amb això podríem reduir un 50% les despeses destinades a dietes de les regidories de l'Ajuntament, per invertir en qüestions primordials i que realment interessen al poble de Corbera.

I tu hi vols dir la teva? Entra al nostre bloc especial i participa!