Xerrada sobre criança i món laboral per reivindicar el 8 de març

Aquest dijous a les 20 hores a la biblioteca municipal, realitzarem una xerrada titulada 'Criança i món laboral' a càrrec de Gemma Guillamon, mare i creadora del portal 'Porteo Natural'. La xerrada, organitzada juntament amb l'Esquerra Independentista del Baix Llobregat, vol reivindicar el dia de la Dona Treballadora i fer visible la situació incompatible que viuen avui en dia, les dones que volen dur a terme una criança respectuosa i afectiva amb les seves filles i fills i la introducció al món laboral remunerat.

La Gemma Guillamon ha creat la web/botigal 'Porteo Natural' (https://porteonatural.wordpress.com/) on es té la intenció d'assessorar i ajudar a les mares i famílies en diversos aspectes de la maternitat, com pot ser el porteig, els bolquers de tela, la sexualitat o la menstruació.

A més, també hi haurà l'exposició 'Dones del Baix Llobregat' que ens mostra diferents dones de la comarca en espais de lluita i quotidianitat. Aquests actes estan emmarcats en la consecució de la #Vagadetotes un espai de lluita, per visibilitzar la feina de cures i a la llar no remunerada que fan les dones, empeses per la desigual distribució de tasques dins del sistema patriarcal.

Finalment, us recordem que durant aquesta setmana hem preparat un glossari feminista, amb definiciions de conceptes, que giren al voltant de la lluita anti-patriarcal. Cada dia us n'oferirem una mitjançant les nostres xarxes socials, al Facebook i al twitter.