Notícies de Corbera

El passat dimarts 21 de març es va aprovar inicialment una modificació de l’Ordenança de Convivència i Civisme amb el suport de la CUP.

Quan et plantes davant d'una oposició amb més de vint anys d’experiència política, t'esperes dues possibles realitats:

Persones coneixedores de la problemàtica del municipi, amb ganes d’aportar propostes vàlides per millorar la vida del veïnat. O per contra, persones amb moltes ànsies de poder. És molt decebedor trobar-se amb la segona realitat: polítiques i polítics que han cregut que se'ls ha fet fora i arrosseguen una rancúnia que va molt més enllà de fer bona política.

El proper divendres 2 de setembre, el regidor de la CUP Xavi Miquel presentarà la seva
renúncia al càrrec. Aquest relleu és un mecanisme habitual dins de la nostra formació,
ja que els principis ètics de la CUP tenen com a punt destacat la limitació de mandats a
un màxim de dues legislatures consecutives. Per a nosaltres la política institucional no
és cap forma de vida, sinó que esdevé una representació temporal de l’assemblea local
al consistori. En aquest sentit, l’actual regidor de medi ambient i serveis públics de

La CUP Corbera, duem 3 anys i mig a govern, 2 i mig dels quals en aquesta legislatura, marcada per una forta crisi sanitària, social i econòmica, on l’habitatge ha estat al centre de la vida i ha posat de manifest la necessitat de millorar, derogar i modificar moltes de les lleis vigents en matèria d’habitatge.

El 7 de març, cinc dones van ser identificades per la policia local, suposadament per fer pintades al municipi en el marc de la vigília del 8 de març, dia internacional de la dona treballadora. Poques setmanes més tard i tal i com denuncia el grup de suport a les sancionades, les del Jersei, van rebre una proposta de sanció d’un total de 100.000€, 20.000 euros cadascuna.

El passat 26 de gener el ple municipal de l’Ajuntament va aprovar definitivament els pressupostos per l’any 2021. Aquest any destaquem dues de les propostes més importants que hi havia en el nostre programa electoral, com és la creació d’una empresa pública de serveis per poder aconseguir la gestió directa de l’escola bressol i la seva municipalització i l’inici del sistema de recollida d’escombraries Porta a Porta.

Donant continuïtat al projecte "Certamen Millorem Corbera", des de la CUP Corbera hem posat en marxa la segona edició d'aquesta iniciativa que consisteix en convidar totes les entitats i col·lectius del municipi a presentar un projecte social i solidari al certamen. Un jurat aliè a la CUP tria i atorga el primer i segon premi a aquelles propostes que els semblen més interessants.

En aquesta segona edició, les entitats guanyadores han sigut:

Pàgines