Dissabte 13 de desembre Assemblea Oberta sobre Democràcia Participativa

Aquest dissabte tornem amb una nova assemblea oberta per debatre el programa electoral de cara a les eleccions municipals del maig de 2015. Aquest cop parlarem sobre democràcia participativa i serà com sempre a les 18 hores a la sala polivalent de la Biblioteca de Can Baró.

En aquesta assemblea separarem la sessió en diversos blocs. Per una banda, la part central de la reunió girarà entorn el concepte de radicalitat democràtica, on es debatran les propostes sobre participació, transparència i desprofessionalització de la política. En segon lloc de les tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) on entre altres hi haurà propostes sobre la connexió a Internet, la web de l'Ajuntament o les xarxes socials. Finalment debatrem sobre els mitjans de comunicació locals i la reapropiació de l'espai públic, centrada en l'ordenança del civisme.

Ja sabeu que tant si podeu venir com si no, teniu el bloc de recuperem la veu (http://recuperemlaveu.blogspot.com/p/democracia-participativa.html) habilitat per consultar els documents que es treballaran el dissabte, així com també un espai per poder-hi fer les vostres aportacions i propostes.