Aprovada la llista electoral i el programa per les eleccions del 24 de maig

El dissabte 14 de febrer una trentena de persones vam aprovar en assemblea oberta el programa i la llista electoral que la CUP presentarà a les eleccions del 24 de maig. L'assemblea va ser la cloenda d'un procés participatiu on diferents grups de treball i 5 assemblees obertes han elaborat les diferents propostes electorals. Hem de destacar el suport i col.laboració en tot aquest camí del Procés Constituent de Corbera, així com de persones a títol individual. Volem destacar i agrair a totes les persones que ens han donat suport i han aportat les seves idees i propostes dins dels grups de treball i a les assemblees obertes.  En les properes setmanes presentarem el programa sencer però les principals directrius seran:

• - Participació com a eix transversal de la política, amb la creació de diferents consells sectorials i la decisió ciutadana de la política.

• - Defensa del medi ambient i aturada de l'urbanisme desenfrenat, amb la redacció d'un nou POUM de caire proteccionista.

• - Recolzament a les classes populars en l'extensió igualitària dels serveis socials, com la lluita contra els habitatges buits.
  •
  • - Recuperació dels serveis públics a mans de l'Ajuntament mitjançant municipalitzacions

• D'altra banda l'assemblea va decidir els 17 noms i 2 persones suplents que aniran a la llista. La llista està integrada per persones de la CUP, del Procés Constituent de la Vall de Rafamans i persones a títol individual. Aquí les teniu:

• 1. Albert Cañellas i Pagès
    L'Albert té 29 anys, és educador i llicenciat en física. Viu a Corbera Alta. Ha sigut monitor del Centre d'Esplai Corbera. Va participar en el moviment estudiantil a l'IES Corbera, en les consultes populars sobre la Independència a Corbera (2010) i Barcelona (2011), i en el Multireferèndum (2014). Milita a la Coordinadora Obrera Sindical i a la CUP­Corbera.

2. Xavi Miquel i Pons
    En Xavi té 32 anys, és polítòleg de professió i periodista de vocació. Viu a Corbera Baixa i ha participat en diferents moviments socials. A Corbera va participar a l'Ateneu Corberenc, a la revista Embat i a la Cooperativa de Consum La Vinya.

3. Miracle Guerra i Sala
    La Miracle té 55 anys i viu a Corbera des de fa 26 anys. És diplomada en infermeria i treballa de bibliotecària en una escola. És membre del Procés Constituent de la Vall de Rafamans i va participar activament en l'elaboració del Multirferèndum.

4. Josep Maria Pijoan i Farre
    En Josep M. té 62 anys, és tècnic informàtic i de telecomunicacions. Viu a Can Coll, d'on va ser president de l'Associació de Veïns durant 10 anys. Va participar en diverses candidatures d'Urbacor i en les consultes popular sobre la Independència del 2010 a Corbera i el 2011 a Barcelona. És soci de l'ANC i va estar en una mesa electoral el 9N.

5. Laia Rodríguez López
    La Laia té 23 anys i és graduada en Educació Infantil i en Educació Primària. Vilatana des de naixement i resident a Can Rafel. Involucrada en els canvis de renovació pedagògica, actualment està cursant un Màster d’Investigació i Canvi Educatiu a la Universitat de Barcelona.

6. Xènia Cora i Vitaller
    La Xènia té 35 anys, és dietista­nutricionista i viu a Corbera Baixa. Va formar part de l'associació Joves Associats i Associades per l'Alternativa a Corbera (JAAC) i dins d'aquesta, del col∙lectiu de la Dona, entre d'altres. Paral∙lelament va col.laborar amb d'altres col∙lectius i moviments socials, com per exemple en la campanya del Deute Extern.

7. Gabriel Jiménez i Rodríguez
    En Gabi té 29 anys, és estudiant de Filologia Hispànica, cuiner de professió i sindicalista. Viu a la urbanització Puigmontmany, és membre del Sindicat d'Estudiants i a Corbera va participar a l'Ateneu Corberenc i a l'assemblea del 15M.

8. Miquel Soler Palà
    En Miquel va néixer el 1950 a Terrassa, és mestre i treballa al Centre de Formació d'Adults de Martorell. Viu a Corbera des de fa vuit anys i està adherit al Procés Constituent des de la presentació del Manifest l'abril de 2013. El maig del mateix any s'integra a l'assemblea de La Palma/Corbera del Procés Constituent.
  •
    9. Pau Santeugini i Voltà
    En Pau té 21 anys, és àrbitre d'hoquei patins els caps de setmana i està estudiant Geologia, d'on és membre de la Junta de Facultat i del Consell d'Estudis. És nascut a Corbera i és membre actiu de la Penya del Corb, Speleocorb i actualment president de l'AJUC (Associació Juvenil Corberenca). Va participar en el Multireferèndum (2014).

10. Èlia Brucart Royo
    L’Èlia té 26 anys, és psicòloga i educadora. Viu a Corbera baixa. Des de fa anys forma part del teixit associatiu de Corbera. Ha sigut monitora del Centre d'Esplai Corbera i actualment és membre activa de la Penya del Corb.

11. Raimon Comas i Manresa
    En Raimon té 29 anys, és tècnic de sistemes i xarxes. Viu a Fontpineda. Va participar en la Consulta popular sobre la Independència del 2010 a Corbera, i en el Multireferèndum del 2014.

12. Àlex Planas i Ballet
    L'Àlex té 52 anys, és professor d'educació física i viu a Corbera Baixa. Ha estat atleta, entrenador i directiu de la Societat Atlètica Corbera. Va participar en la campanya per a celebrar un referèndum que aturés el complex urbanístic de Corbera 2000. A les eleccions de 1995 es va presentar a les llistes de la Coordinadora Corbera Alternativa.

13. Núria Sorribes i Claramunt
    La Núria té 36 anys i viu a Can Casildo. És diplomada en Biblioteconomia i Documentació per la Universitat de Barcelona. Actualment treballa a la Biblioteca Pública de Sant Ildefons de Cornellà. Ha nascut, crescut i corregut a Corbera, d’on té un fort lligam emocional, tant per les seves persones com pel seu paisatge.

14. Regina Alcácer Company
    La Regina té 38 anys, és mare de 3 fills i viu a Corbera des de fa 25 anys. Ha participat en actes de la CUP de Corbera des de la seva fundació, n'ha sigut militant i membre del Consell Polític.

15. Miquel López Molina
    En Miquel és professor i viu a la Creu d'Aragall. Va ser objector de consciència sota la dictadura. És activista en el moviment d'alliberament LGTB i membre de moviments de renovació pedagògica. Ha estat implicat en processos de cooperació solidària internacionalista i membre del moviment veïnal per la dignificació de les urbanitzacions de Corbera.

16. Míriam Tintoré Ejarque
    La Míriam té 39 anys, és llicenciada en sociologia i treballa per l’Administració en temes vinculats a la realitat juvenil catalana i les polítiques de joventut. Viu a Corbera. Ha sigut monitora del Centre d’Esplai Corbera, membre de la Penya del Corb, i membre del Grup d’Estudis del Medi de Corbera (GEMC).

17. Jordi Secall i Portillo
    En Jordi té 37 anys i és llicenciat en periodisme. Viu a Corbera des de fa 27 anys. Ha estat membre fundador de la CUP de Corbera i ha participat activament de la vida orgànica de l'organització a nivell nacional des del Consell Polític. També va formar part del grup musical reivindicatiu Revolta 21 i va ser portaveu de la Plataforma Corbera Decideix, responsable de la consulta sobre la independència de 2011.

Suplents

Marc Estrader i Rodríguez
    En Marc té 38 anys, és pagès i viu a la masia de Can Casildo. Tota la seva carrera professional ha estat vinculada a l’hosteleria com a cuiner. Cercant nous productes i noves maneres d’entre els aliments va anar introduint­se en la pagesia ecològica i sostenible. Actualment, té un projecte d’horta ecològica a Corbera.

Clara Jiménez i Rodríguez
    La Clara té 24 anys i viu a La Creu Aregall. Està graduada en Educació Social i s'està especialitzant en pedagogia sistèmica; ha estat molts anys vinculada al Club de Futbol Sala Corbera.