Certamen Millorem Corbera

Donant continuïtat al projecte "Certamen Millorem Corbera", des de la CUP Corbera hem posat en marxa la segona edició d'aquesta iniciativa que consisteix en convidar totes les entitats i col·lectius del municipi a presentar un projecte social i solidari al certamen. Un jurat aliè a la CUP tria i atorga el primer i segon premi a aquelles propostes que els semblen més interessants.

En aquesta segona edició, les entitats guanyadores han sigut:

1r premi: APAO, 2400€ per a la millora de les instal·lacions on acullen gats abandonats i els proporcionen menjar de qualitat, assistència veterinària, cures diàries, espais coberts i aclimatats on poder viure, calefacció a l'hivern i l'afecte que necessiten. Actualment APAO acull 180 gats distribuïts en 6 zones en funció dels seu estat de salut i les necessitats de cada gat. Una de les zones és una infermeria on s'acullen, de forma temporal, els animals amb necessitat de cures especials.

2n premi: Rafamans Solidària, 1.800€ per a l'adquisició d'eines i recursos digitals per a alumnes de secundària i grau mig dels centres del municipi que siguin usuaris o usuàries dels Serveis Socials. A més, aquests alumnes estaran acompanyats per la figura del padrí o madrina, activitat cooperativa que es realitzarà per parelles d’alumnes matriculats als cicles d’educació primària i secundària que faran de “fillols” i els alumnes del Cicle formatiu de Grau de Mitjans de Sistemes Microinformàtics i Xarxes que faran de madrines/padrins. Les madrines/padrins tecnològics haurà d’adquirir el compromís principal de vetlla per l’aprenentatge i l’autonomia en l’ús de les TIC dels seus fillols.

Enguany, degut a la situació de pandèmia, no hem pogut celebrar l'acte de lliurament de premis en el format habitual.

Des de la CUP volem expressar la nostra satisfacció per a la contribució al desenvolupament d'aquests projectes i ens comprometem a seguir treballant per la continuïtat del certamen. Volem agrair a les entitats de Corbera la seva participació i les encoratgem a seguir treballant per enriquir el teixit associatiu del municipi.