El 4 de juliol xerrada sobre la sobirania econòmica

El 4 de juliol a les 19.30 hores, a la Plaça de Sant Antoni tindrà lloc la xerrada organitzada per la CUP sobre la campanya que l'organització Endavant-OSAN està duent a terme sota el títol 'Sense Sobirania Econòmica no hi ha Independència'. Les ponents seran la diputada al Parlament per la CUP-AE, Isabel Vallet i l'economista del Setmanari d'Economia Crítica, Josep Manel Busqueta, que a més està desenvoulpant tasques d'assessor econòmic del govern de Veneçuela.

Eina per la transformació social

Segons Endavant, la Sobirania Econòmica és l'eina necessària per poder construïr uns Països Catalans veritablement lliures i socialment justos. Així aquest concepte es veu com una eina transversal per la veritable transformació de la societat i la campanya es basa en diferents eixos temàtics com la fiscalitat, l'ordenació territorial, la banca pública o l'energia i els sectors energètics. Segons l'organització independentista, la sobirania econòmica és la base necessària sobre la qual construir el projecte de transformació social.

Cicle de xerrades

Aquesta xerrada s'emmarca en un cicle sobre temàtica social que la CUP de Corbera organitzarà pels volts de la Festa Major. Les properes xerrades seran sobre la lluita de la Plataforma d'Afectades per la Hipoteca (PAH) i sobre els casos de corrupció a la sanitat catalana. Les xerrades seran a l'aire lliure amb la voluntat de fer partícep a la població de Corbera per tal que hi intervingui.